En liten (stor) oppdatering fra meg…

… Travle dager nå før jul. Fått ferdig et prosjekt, startet et par nye, bakt, pyntet til jul og hatt juleverksted… La oss begynne 🙂

Først og fremst har jeg blitt ferdig  med nancy kofta! ❤ Og jeg ELSKER den, sett bort fra litt feil i søm og klipp.. men det får bare være :/ Kofta er strikket i tynn alpakka fra Sandnes garn. Deilig garn, og super myk kofte ❤ Denne kommer til å bli MASSE brukt fremover. Og helt utrolig at jeg kan bruke str M.. digg digg digg 😉

Jeg har også startet to nye prosjekter. Ei jakke til ei lita tulle som jeg blir tante til i april <3, og #julevotten2016 (adventstrikk/mysterium). Jakka er strikket i babyull fra Dale, str 0-1 mnd. Vottene er i Drops Flora, str dame. Virker som de blir litt små, så mulig de havner i gaveboksen 🙂

Elsker hvordan vrangborden ble på disse vottene 😀 

Så til litt juleaktiviteter. Iselin har laget et juletre i barnehagen. Kjempe søtt ❤ Thomas lager også julehemmeligheter i bhg, men dette blir nok gaver under juletreet 🙂 Idag, 4 desember, har vi hatt juleverksted her hos oss, sammen med Beathe og Lars Magnus. Vi har lagd konglebarn på tur i skogen, pepperkaker og julekuler. Iselin var ikke med på nissebarn, da det krevde masse liming. Så den aktiviteten sov hun seg gjennom 😛

Å få maling på hende var super gøy. . satt bare å lo. Og når vi var ferdige ville hun male mer på hånda 🙂

Ble røde kuler på Iselin, og blå på Thomas. Detaljene er det meg som har malt på, da dette ble mye pirk. Skal ha en av hver selv, til juletreet. Også får mamma og pappa (bestemor og bestefar) en av hver til jul ❤

Helt til sist kommer det mer skryt. Som dere sikkert skjønner er jeg ENDELIG stolt av kroppen min, og hva jeg har klart å gjøre! Så avslutter med bilde av julekjolen min i år. For 6 mnd siden hadde jeg aldri drømt, eller tørt, å gå i slik kjole… Nå syns jeg, om jeg får si det selv, at jeg ser smashing ut!!!! 😀

Leave a Reply

